152213087dfd44dfcb3cc9795f2d65a1
599 перегляди
Звіт про роботу наших консультантів під час війни.
15.03.2022

Прокидатись під звуки сирен за вікном, проводити пів ночі в укритті, на жаль, - це та реальність, у якій ми зараз живемо. І навіть за це потрібно дякувати Богу, адже у нас досі є дах над головою і ми можемо бути у своїх домівках.

Не дивлячись на складні часи, ми продовжуємо працювати для вас, дорогі споживачі! Наші комунальники продовжують працювати для вас, аби в кожному домі було тепло, світло, була гаряча вода, а двори та під'їзди були чистими! За що їм низький уклін.

Війна прийшла до нас справді неочікувано, проте завдяки злагодженій роботі керівництва та всіх працівників підприємства ЦМСУ ми зуміли в максимально короткі строки налагодити всі процеси, аби навіть віддалено чи в укритті надавати вам якісний сервіс та бути завжди доступним онлайн-сервісом для вас!

Наші віддані працівники, працюючи з дому у віддаленому колцентрі приймали покази ваших індивідуальних лічильників обліку. За період 25.02.22 – 03.03.22  прийнято працівниками колцентру в сумі з обробленими паперовими повідомленнями зі спеціальних скринь в Центрах обслуговування споживачів при Управлінських компаніях понад 48000 квартирних лічильників гарячої води, централізованого водопостачання та електроенергії.

Працівниками Проєкту «Єдиний Рахунок» у співпраці з партнером «Вінницяоблводоканал» додатково прийнято 3 629 телефонних повідомлень з  9 075 приладів обліку холодної води.

Лише в період з 1.03 по 15.03 нашими фахівцями колцентру надано майже 3000 консультацій!             

Наші фахівці, які надають особисті консультації при Центрах Обслуговування Споживачів не зупиняли свою роботу. На сьогодні загальна кількість споживачів, що отримали консультацію у спеціаліста ЦМСУ становить понад 5,5 тис.  

Багато хто не міг додзвонитись в наш колцентр, про що ми також повідомляли, оскільки лінії були дійсно перевантажені. Але ми невпинно працювали на онлайн-фронті, надаючи консультації у всіх можливих каналах звернень: це і чат-підтримка сайту рау.ua, месенджери Viber, Telegram, Mesenger Facebook, технічна підтримка – support@cmsm.сom.ua, поштова скриня info @cmsm.сom.ua. Станом на сьогодні кількість таких оброблених звернень понад 1500 тисячі.

Ми продовжуємо працювати для вас! Докладаємо багато праці та зусиль аби кожен мав змогу розрахуватись за дійсно спожитий об'єм комунальних послуг, не переплачуючи при цьому. Також ми організували для вас 0% комісію при сплаті за комунальні послуги на нашому сервісі pay.vn.ua та мобільному застосунку.

Ми завжди готові допомогти та надати консультацію кожному з вас!

Бережіть себе та своїх близьких!

Все буде Україна!