Інструкція користувача чат-боту Pay.vn.ua

1. Вхід до чат-боту

Для того, щоб відкрити діалог з чат-ботом необхідно перейти за посиланням t.me/pay_vn_ua_bot, або відсканувати QR-код своїм смартфоном:

Telegram qr

Щоб розпочати користування чат-ботом Вам необхідно натиснути на кнопку «РОЗПОЧАТИ» (на інших мовах: «START», «СТАРТ»).

На екрані з’являється вітальне повідомлення. Щоб продовжити роботу з чат-ботом, Вам необхідно відповісти на запитання – чи є Ви зареєстрованим користувачем на сайті Pay.vn.ua:

Instruction 1

1.1. Ви зареєстрований користувач

У цьому випадку Ви натискаєте варіант «Так» та обираєте спосіб ідентифікації акаунту.

Ви можете авторизуватися двома способами:

Instruction 2

Якщо Ви обираєте варіант «Увійти за номером телефону», на екрані з’являється підказка, в якій зазначено формат введення номера телефону або Ви можете просто натиснути на кнопку «Увійти за особистим номером телефону».

Instruction 3

У вікні, що відкривається, оберіть варіант «ПОДІЛИТИСЯ» (можливі варіанти «ПОДЕЛИТЬСЯ», «ГАРАЗД», «SHARE» на інших мовах та версіях):

Instruction 4

Якщо Ви здійснюєте вхід до чат-боту через особовий рахунок помешкання, який зазначений на головній сторінці Вашого «Єдиного Рахунку», введіть його в стрічку повідомлення та натисніть «Надіслати»:

Instruction 5

1.2. Ви не зареєстрований користувач

У випадку, якщо Ви не зареєстрованим користувачем, у вас є вибір:

В першому випадку Ви обираєте у меню чату варіант «Так»:

Instruction 6

Відкриваєте посилання на сайт Pay.vn.ua, де потрібно зареєструватись. Якщо Ви не бажаєте реєструватись, обираєте варіант «Ні» і вводите номер свого особового рахунку помешкання:

Instruction 7

Після введення особового рахунку помешкання, для ідентифікації необхідно надіслати номер будинку та квартири у форматі XX*YY, де XX – номер будинку, YY – номер квартири (за наявності букв у номері будинку чи в квартирі, їх необхідно вводити без розділових знаків, одразу біля номеру, приклад: 22А*321Б):

Instruction 8

Після введення вірних даних на екрані відобразиться адреса помешкання з переліком послуг Проєкту «Єдиного Рахунку»:

Instruction 9

2. Перегляд Інформації та подача показників

Якщо Ви бажаєте переглянути поточний стан по «Єдиному Рахунку», оберіть необхідне помешкання та натисніть «Переглянути загальний стан рахунку». На екрані відобразиться інформація по всім послугам:

Instruction 10

Щоб подати показники лічильника, оберіть необхідну послугу, наприклад, «Електроенергія», оберіть номер лічильника, ознайомтесь з попередніми показниками у повідомленні, що з’являється, введіть поточні показники лічильника та натисніть «Відправити»:

Instruction 11

Дякуємо, що скористалися нашим чат-ботом! Залишились питання? Звертайтеся в чатах на Pay.vn.ua або за телефоном тел. (0432) 65 50 90.