«Єдиний Рахунок» за листопад 2020 року вже надруковано і розпочато доставку в поштові скриньки вінничан!
Першими отримали платіжку в електронному вигляді ті, хто має зареєстрований особистий кабінет на сайті Pay.vn.ua, де наявна вся інформація про обсяги споживання послуг, тарифи постачальників, суми нарахованих платежів, оплати за попередні періоди, призначені пільги та житлові субсидії, стан заборгованості, тощо.
При ознайомленні з «Єдиним Рахунком» за листопад просимо Вас звернути увагу на наступне:
*У разі зміни постачальника комунальних послуг, зокрема природного газу, зміни переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, зміни місця реєстрації Вас або мешканців Вашого домогосподарства, зміни їх соціального статусу, Ви зобов’язані протягом місяця повідомити про це орган соціального захисту населення.
*У зв'язку зі зміною КМУ механізму субсидування населення, а саме введенням монетизації, суми перерахованих виконавцям комунальних послуг соціальних виплат за листопад 2020 року будуть розміщені в «Єдиному Рахунку» за грудень 2020 року.
*Одержувачам житлової субсидії та пільговикам, які отримують допомогу в грошовій безготівковій формі, інформація про суми, які необхідно сплачувати за спожиті житлово-комунальні послуги, щомісяця буде надсилатися sms- повідомленням АТ «Ощадбанком» на номер мобільного телефону, який вказаний в заяві на призначення житлової субсидії або пільги.
*Субсидіанти та пільговики, які отримують соціальну допомогу в грошовій готівковій формі зобов’язані щомісяця сплачувати вартість фактично спожитої послуги з урахуванням суми житлової субсидії або пільги виплаченої готівкою.
*Якщо сума призначеної житлової субсидії перевищує 5 тисяч гривень на місяць, її виплата здійснюється у грошовій безготівковій формі.
*До співпраці з Проєктом, у листопаді 2020 року, долучилось три нових ОСББ:
«Київська 43» - м. Вінниця, вул. Київська,43;
«Магістратська 100» - м. Вінниця, вул. Магістратська,100;
«Келецька 39» - м. Вінниця, вул. Келецька,39.
Нагадуємо мешканцям приватного сектору! Якщо Ви отримали «Єдиний Рахунок», в якому міститься інформація щодо нарахувань не за всі комунальні послуги, які надаються Вашому домогосподарству, або «Єдиний Рахунок» містить послуги, що не надаються у Ваше житлове помешкання, або Ви отримуєте рахунки за кожну послугу окремо – зверніться до наших фахівців за допомогою каналів взаємодії, наведених нижче.
Наголошуємо Вам про необхідність та важливість оплати рахунків в поточному місяці!
Зручність оплати забезпечить:
*сайт Рay.vn.ua;
*мобільний застосунок «Єдиний Рахунок»;
*каси партнерів Проєкту «Єдиний Рахунок в місті Вінниця».
Перелік пунктів з приймання готівки за посиланням https://pay.vn.ua/financial_institutions
В особистому кабінеті в розділі «Єдиний Рахунок» є кнопка «Я не отримав(ла) Єдиний Рахунок у поштову скриньку»,
на яку натиснувши, Ви повідомляєте нас про не доставлення Вам посилки
Ви зареєструвалися на сайті pay.vn.ua?
Шановний користувач!
Для з'ясування причини не доставлення Єдиного Рахунку нам потрібно знати Вашу адресу, тому просимо заповнити форму реєстрації та додати помешкання в особистому кабінеті.
Шановний користувач!
Підтвердіть будь ласка email, введіть код надісланий Вам на ел. пошту