Fe5a9f3e4e834e63a56adf3c4ea1ec6c
365 перегляди
Підсумки опитування
11.11.2020

Сьогодні, як і обіцяли, ми готові підвести підсумки опитування «5 питань від Pay» щодо поліпшення сервісу pay.vn.ua в рамках Проєкту «Єдиний Рахунок в місті Вінниця».
1 656 респондентів заповнили запропоновану анкету. 
Ми  вдячні всім, хто знайшов час і бажання надіслати відгук та слова вдячності, які надихають на подальшу плідну працю задля створення корисного та важливого інструменту для всієї нашої спільноти. 
520 учасників (31%) зазначили, що послугами сайту цілком задоволені та вони не потребують покращення. Друзі, не має межі досконалості! Але дякуємо….
Після розгляду всіх пропозицій Команда розробників сервісів Проєкту обрала п’ять унікально-сучасних ідей, автори яких у подарунок отримують сучасні Powerbank та за бажанням зможуть долучитися до реалізації своїх задумів, в якості радників та бета-тестувальників.


Вітаємо користувачів за пропозиції:


*пана Сергія (sergey13****@gmail.com) за пропозицію «Адаптація для людей з порушенням зору».
*пані Майю (rmyha****@gmail.com) за «Використання ЕЦП ключів».
*пана Андрія (mie****@gmail.com)  за пораду створення «Рейтингу виконавців послуг».
*пан Євгена (krich****@gmail.com) за ініціативу «Каталог альтернативних постачальників послуг (майстрів, аварійних служб)».
*пані Ольгу (olga****@gmail.com) за рекомендацію «Створення благодійного фонду».
У зв’язку із епідемічною ситуацією, всі учасники отримають подарунки відправленням «Новою Поштою».Але майже всі пропозиції розглянуті та взяті до уваги!


Наразі зупинимось на деяких актуальних та безперечно корисних пропозиціях:


1.Понад 300 побажань (близько 20% респондентів) висловилось щодо повернення прийому показників лічильників обліку природного газу та підвищення  точності врахування показників з електропостачання. Сподіваємось, що разом з постачальникам послуг знайдемо можливість реалізації даної можливості. 


2.75  думок було щодо розширення спектру інших платежів - оплати послуг телекомунікацій, зокрема, інтернет-провайдера ТРК «Еверест». За послуги багатьох інтернет-провайдерів (ТОВ «Воля Кабель», Прат «Датагруп» та інші) є можливість оплатити на сайті Проєкту. Ми постійно розширюємо спектр платежів, тому стежте за нашими новинами (Еверест ще влітку отримав пропозицію про співпрацю з сервісом).


3.Більше сотні ініціатив щодо нагадування про час передачі показників з квартирних лічильників обліку комунальних послуг за допомогою месенджерів. Варто підкреслити, що нагадування реалізовано в чат-боті (t.me/pay_vn_ua_bot) та в найближчому майбутньому вони з’являться і в інших месенджерах.

 

4.Чимало думок було щодо покращення дизайну, полегшення інтерфейсу сервісу. Ми вже певний час працює над оновленням дизайну сайту - і незабаром ми презентуємо новий та функціональний дизайн сайту.

5.Близько 70 побажань було щодо скасування комісії при здійсненні оплати.
 З даного питання зазначимо, що ні сервіс Pay.vn.ua, ні ЦМСУ не впливає на процес формування комісії та не є її отримувачами. Ми вже неодноразово зазначали, що комісія направлена на компенсацію вартості інтернет-еквайрингу, оператором якого на сервісі Pay.vn.ua є «Фінансова компанія «Муніципальні платіжні системи» (ліц. НБУ № 61 від 19.07.17), яка не є банківською установою та в сфері еквайрингу співпрацює з ПрАТ «Український процесінговий центр» (Райффайзен банк Аваль). У ТОВ «ФК «МПС» відсутні джерела компенсації плати за інтернет-еквайринг, окрім комісійної плати. На жаль, не одноразові звернення як до постачальників, так і до організаторів Проєкту не знайшли підтримки та шляхів вирішення даного питання. Але ми не здаємось…


6.Багато запропонованих Вами ідей вже на часі змін. Дякуємо Вам, що підкреслили важливість та необхідність змін в нашій роботі.
Беріть участь в голосуванні та долучайтесь до інноваційних змін нашого спільного сервісу.


Голосування на сайті: https://pay.vn.ua/